sâmbătă, 27 octombrie 2012

Partea a II-a .

~ DIN PERSPECTIVA LUI INGRID ~

Unde zicea ca sta?  Ok , pare ciudat , o cunosc pe Julie de 2 ani si nu stiu unde sta...  Defapt stiu . Dar sunt toate casele asa asemanatoare .  Deci strada New Bond. 

Aa da! Mi-a zis ca pe cutiuta ei postala scrie JULIE's house. Acum o sa par o nebuna care se uita in cutiile postale ale oamenilor . 

M-am indreptat carte o casa draguta si m-am uitat la cutia postala. Nu scria nimic. Sa ma uit prin spatele ei . 




x: Ce faci fetito acolo ? Nu vezi ca ai calcat pe gazon? !
eu: Ho , tanti! Cautam pe cineva!
x: In cutia mea postala? Mai esti si nesimtita pe deasupra. 
eu: Fuck you !  


Am inceput sa fug inainte sa vina baba cu ciumagu' la mine sa imi dea una peste fund .

Am gasit si casa lui Julie. Mda, nu e asa de la fel ca celelalte. O sa retin ca este crem si ca cutia postala scrie mare , in fata, JULIE's house.




Am ciocanit la usa , se deschide usa si o vad pe Julie in prag ridicand din sprancene . 

ea: Cu ce va pot ajuta?
eu: Buna ziua , suntem de la asociatia copiilor cu handicap. Voiam sa va anuntam ca sunteti nebuna si ca trebuie sa va internam . 
ea: Unde's catusele?
eu: Domnisoara , noi nu avem catuse . Avem o sfoara.
ea: Ok. Ma simt ca o infractoare. Sa revenim la realitate. INTRA!
eu: Okay. 



Am intrat si am vazut-o pe Lola la bar mancand ca sparta popcorn.

eu: Mai opreste-i si lui Jaymi.
ea: Ce , ce?! E Jaymi aici? Cum ai facut sa vina?
eu: It was a joke.
ea: Ha ha! 
eu: Dar eu tot vreau popcorn. 
ea: Come here!

M-am pus langa ea si am inceput sa mancam amandoua. Se pare ca nu mai manca atat de mult . Doar ma are si pe mine pe cap acum.

J: Unde-i Clara?
eu: Cu Ely afara. 
J: Aha. Noi ne gandeam sa ne uitam la un film. Tu ce ai de gand?
eu: Pai ziceam sa mergem la Starbucks dar mai bine stam la film. 
J: Ok. Nu degeaba am facut popcorn-ul. 

Ne-am aruncat pe canapea si am dat drumul la THE GRUDGE . 


~ DIN PERSPECTIVA CLAREI.~

Ely imi tot povestea ce a facut la gradinita. Baiatul asta e GENIUS.

Ely: Si am volbit cu Alice si i-am zis daca vlea sa fie iubita mea si ea a zis ca da. 
eu: Si v-ati pupat?
Ely: Da. Am pupat-o eu dupa ce a zis da. Dar ne-a prins doamna invatatoale si ne-a celtat.

Am inceput sa rad. Dar eram cumva invidioasa pe el ca avea o iubita si eu nu aveam iubit .

Ely: Mai avem mult pana ajungem in palc?
eu: Uite-l. 
Ely: Yaay !
eu: Ely! Pe mine ma gasesti pe banca. Tu joaca-te pe aici.
Ely: Ok. 

L-am vazut cum topaia pe langa mine. Mi-am scos o carte din rucsac si am inceput sa citesc. 

Nu am citit decat 50 de pagini pentru ca mi-am dat seama ca Ely disparuse.
M-am panicat. Mi-am indesat cartea in rucsac si am inceput sa il strig pe Ely. Nu era nimeni prin parc.
Am inceput sa plang si m-am trantit pe banca.

In urmatoarele 2 minute a aparut langa mine ......................







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu